User Info
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Maj 18, 2024, 21:32:09

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
News Box

Key Stats
4001 wiadomości w 159 wątkach, wysłane przez 30 użytkowników
Najnowszy użytkownik: Tugemir
Strona główna | Pomoc | Szukaj | Kalendarz | Zaloguj się | Rejestracja
  Pokaż wiadomości
Strony: 1 2 [3]
31  Organizacja / Spotkania / Odp: Treningi : Lipiec 26, 2011, 09:19:57
Dziś spotkanie o 17:00 w Czajni w celu:

- podziału pracy i ustalenia treningów rzemieślniczych
- ustalenia miejsca treningów
- akceptacji wzoru monety
- omówienia kwestii ostatniego wyjazdu na Rogowe Kopce chodzi mi o sprawę naszych niewiast. Jestem zwolennikiem tego, aby rozmawiać o problemach. Jeśli zrobiliśmy coś nie tak trzeba to naprawić, ale musimy wiedzieć o co chodzi.
- omówienia sprawy Cieszanowa
- omówienia budowy osady

Proszę wszystkich o obecność
Sława!
32  Rozdroża / Targowisko / Odp: Oferty wewnątrzbractwowe : Lipiec 18, 2011, 17:09:35
pamiętam jak najbardziej oddam dzisiaj na spotkaniu
33  Organizacja / Spotkania / Odp: Treningi : Lipiec 18, 2011, 13:07:47
 Duży uśmiech ok sorry za zmianę imienia
34  Organizacja / Spotkania / Odp: Treningi : Lipiec 18, 2011, 12:54:06
Dziś spotkanie o 18 : 00 W CZAJNI

- w sprawie projektu i podjęcia ostatecznych decyzji dot sprzętu
- w sprawie zamówienia lnu i wełny (nie wszyscy wybrali)
- w sprawie ostatniego pokazu
- w sprawie galerii i zmian na stronie [będę je robił od dziś wieczór] z racji ograniczonego czasu (obecnie pracuję w 3 projektach, organizuję 2 imprezy itp) chcę przekazać administrację strony komuś z Was tak aby to usprawnić

OBECNOŚĆ OBOWIĄZKOWA powiadomcie wszystkich w tym Świstaka i Vlada jeśli chcą mieć stroje a także Dargorada i Piotrka. Jeśli kogoś nie będzie podejmiemy decyzje za niego.

Vestarze sceptyczny proszę o przyjście w miarę Twoich możliwości pół godziny wcześniej, tak abyśmy mogli porozmawiać w cztery oczy przed spotkaniem właściwym.
35  Althing / Allthingi minione / Odp: Głosowanie poświęcone miejscu przyszłego althingu : Lipiec 05, 2011, 08:43:58
Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale czy to nie Godi postanawia gdzie, kiedy i jak zorganizować Althing? Pytam nie dlatego, by tu komuś wyznaczać miejsce w szeregu, ale jako nowicjusz chciałbym wiedzieć jak wygląda podział praw i obowiązków według hierarchii
36  Organizacja / Spotkania / Odp: wytwórczość rzemieślnicza : Czerwiec 30, 2011, 10:49:47
powtórzę w tym miejscu, że jak z Marcinowych obietnic nic nie wyjdzie pomogę w załatwieniu drewna z jakiegoś pobliskiego tartaku

ponad to jest fajna propozycja, aby zrobić stały obóz średniowieczny na Rogowych Kopcach, który miałby być zaczątkiem grodu (dlatego Rogowe bo mamy działkę, jest restauracja do czasu naszej karczmy, miejsca parkingowe, wc, miejsce jest rozpoznawalne)
mamy określony budżet więc mamy 2 bardzo ważne sprawy kasę małą, ale na początek ok oraz ziemię. Teraz trzeba wymyślić koncepcję bo to ma przez wrzesień (szkoły) się zwrócić i może zarobić na rozwój.  Pytanie do Was czy chcecie w to wbić i czy macie pomysły na budowę, czy znajdzie się garstka ochotników na wrzesień, która pomoże to obsłużyć? Jak na razie pomysły ustalone z Jaromirem:
- część palisady z wieżą i bramą (część bo mało w kiesie) jak starczy to jedna chata i część wałów
- zakup dużego namiotu
- cała drużyna ze sprzętem typu katapulta, mennica itp.
- dodatkowo kuźnia (w końcu będziemy mieć kowadło i tp może by jaki prymitywny piec zrobił?)
- garncarz (ale trzeba by mu kasę wrzucić a może my zakupimy lub zrobimy sobie koło garncarskie  kupimy trochę gliny i jazda?)
- wiata na ognisko (na wypadek deszczu)
- koń, krowa (można by pożyczyć maśniczkę nie wiem czego ale ludzie strasznie się podniecają robiąc masło)
- i inne

Równocześnie będziemy prowadzić działania w celu załatwienia wszelkich niezbędnych wymogów prawnych w celu budowy prawdziwego grodu oraz biznesplan na wrzesień, każdy inwestor czegoś takiego potrzebuje może znajdzie się kolejny. w nast. roku sami byśmy sobie zrobili imprezę historyczną taką na poziomie i nikt by nam nie narzucał warunków.

Ważne pytanie czy Rogowe Wam jako lokalizacja odpowiadają ? Może coś innego piekiełko (lipa z dojazdem i parkingiem i wc) lub inne?

Fajnie by utrzeć nosa Gotom, którzy w swoim arsenale odtwórczym mają 5 starych babek i walczą jak cipki ale osadę mają i robią sobie festiwal za 1 mln zł. Kasy to im nie brakuje na nic.
Sława!
37  Organizacja / Rekrutacja / Odp: Rekrutacja najwyzszy czas ! : Maj 11, 2011, 09:04:04
Jakie daty wpisać na forum?

PS. Plakat na Juwenalia skończony.
sądzę że 21 i 28 maja 2 soboty, ale wiem, że chcecie coś zmienić w treningach więc pozostawiam te ustalenia na forum. Moim zdaniem treningi dodatkowo w czwartki mogą się odbywać byleby nie kosztem sobót, bo jednak jest to najbardziej przystępny termin także pod katem rekrutacji. Sława
38  Organizacja / Rekrutacja / Odp: Rekrutacja najwyzszy czas ! : Maj 10, 2011, 20:44:57
Eilif napisz na forach jak możesz o rekrutacji (już dodałem na www)
Pamiętajcie o plakatach na czwartek  wypełnimy i każdy gdzieś rozwiesi
Sława
39  Organizacja / Ogłoszenia / Odp: Treningi : Maj 07, 2011, 11:47:06
Uwaga uwaga trening dzisiejszy z powodu niepogody zostaje odwołany, piszę to ja, ponieważ Jaromir nie ma w tym momencie dostępu do neta. Sława
40  Organizacja / Rekrutacja / Odp: Rekrutacja najwyzszy czas ! : Maj 04, 2011, 09:59:24
Co do forum jak najbardziej pomysł dobry musimy to sprzężyc ze stroną internetową, więc umówmy się, że jak dziś dodam info na nasza stronę to napisze Ci Eiliff na forum. Wtedy wrzuciłabyś informacje na forum plus adres strony. przy czym tomaszowcy studenci wracają 8.05 a w następną sobotę są Juwenalia więc trening nie wypali bo po pierwsze mamy na nich pokaz po drugie studenci wbiją na koncert. Tak więc na plakatach trzeba by wstawić 2 daty w następnym tygodniu środową (od czwartku są Juwenalia) i za 2 tygodnie sobotnią. Na forum wrzucić to w kategorie wydarzenia, studenci itp. Warto to tez posledzić i co jakiś czas dodac odpowiedź by nasz wątek wyświetlał się jako pierwszy.
Odnośnie plakatów jestem za tym aby wziąć je na nasz trening, wypisać i od razu rozdzielić na naszych członków. 

Vestar z opisy wyjazdów wrzucę na stronę, niestety nie zdążyliśmy zrobić planowanego dużego plakatu.
Sława
41  Organizacja / Rekrutacja / Odp: Rekrutacja najwyzszy czas ! : Maj 03, 2011, 22:07:32
W tym miejscy chciałbym Wam serdecznie podziękować za to, że przede wszystkim pokazaliście, że naszą drużynę stać na poświęcenie i  ciężką pracę w słusznym celu. wiem, że brzmi to trochę patetycznie, ale to prawda. Co do skutków rekrutacji to trzeba patrzeć na to, że szklanka jest do połowy pełna a nie w połowie pusta, w końcu zabraliśmy się za problem jakim jest rekrutacja, mam nadzieję, że te dwie osoby wstąpią w nasze szeregi i wciągną kolejne osoby. ważne, aby nie zmarnować ich zapału, to także dotyczy osób które wstąpiły do nas w poprzednim rzucie. Treningi muszą odbywać się regularnie i tak aby na nich trenować, a nie gadać. Dziewczyny Eilif, Svala i Asfora  wielki plus za gotowanie, tańce a także zachęcanie uczniów do działalności w TDW. Harald mam nadzieję, że dajesz radę z gardłem bo się nieźle nagadałeś i jak widać z pozytywnym skutkiem. Drużyna jest dla pasjonatów a takich niezwykle ciężko wyłapać. Chłopaki Jaromir, Niemir, Awarr sława dla Was za to, że pomimo upału w przeszywach walczyliście ostro pod sceną. Jaromir dzięki za pomoc przy przygotowaniach typu burmistrz, drewno  itp. Wiem, że liczyliśmy na więcej, ale  z pewnością było warto. To kolejny krok do rozwoju drużyny.
Sława !!!
42  Organizacja / Ogłoszenia / Odp: Ważne sprawy : Marzec 13, 2011, 19:56:21
http://hotfile.com/dl/110103184/b18a417/ulotka2.pdf.html

http://hotfile.com/dl/110103184/b18a417/ulotka2.pdf.html

któryś z tych powinien działać (ULOTKA/OFERTA)
43  Organizacja / Ogłoszenia / Ważne sprawy : Marzec 13, 2011, 17:11:26
I. Na początek kilka dobrych wiadomości:

1. Mamy nową stronę ALGIZu www.woje.tomaszowskie.pl i tutaj prośba do wszystkich o jej promocję używanie jej adresu na forach w mailach itp. dzięki temu będzie się wyświetlać w wyższej pozycji w przeglądarce. Piszcie jakie macie uwagi. Ja postaram się je wprowadzić w życie.

I przypomnienie Niemir ze 2 tygodnie temu obiecałeś, że zrobisz opisy członków drużyny wraz z ich stopniem i zdjęciem. Nadal tego nie mam. Proszę zrób to jak najszybciej, a teraz napisz mi kiedy to mogę mieć.

Cieszę się, że dziewczyny mocno zajęły się tańcem i wciągnęły w to resztę grupy. Jesteśmy na dobrej drodze do rozwoju drużyny i poprawy naszych pokazów.

2. Mamy nową ulotkę/ofertę pod tym linkiem: http://hotfile.com/dl/110078545/e9d5676/ulotka2.pdf.html
 Jak widać współpraca z CES się jakoś opłaciła. Będę chciał ją wydrukować tak aby służyła nam na wszelakich pokazach i imprezach. Warto by ją także roznieść po okolicy szczególnie restauracjach (tych dużych) które organizują często dla swoich gości dodatkowe atrakcje. Wymaga ona jeszcze kosmetycznych zmian danych i wykreślenia tańca z ogniem. Po zmianach wrzucimy ja na naszą stronę i facebooka

3. Pokazy

a) Udało się przekonać Sosnowe Zacisze do przeprowadzenia zajęć dla dzieci 5 godzin na 11 czerwca o godz. 10 za całkiem dobrą kasę
Proszę Was o potwierdzenie czy będziecie. Musimy być w jak najliczniejszym składzie:
Po pierwsze dlatego, że pokaz jest dobrze płatny
Po drugie oni co chwila coś tego typu organizują więc jak się dobrze zaprezentujemy może uda się zachęcić do kolejnych występów.
Szczegóły przekaże wam Jaryło


b) 7-8 maja 2011 organizowane są w Lublinie Targi Turystyczne z pewnością Roztocze będzie promował LOT Roztocze i LGD Roztocze chciałbym abyśmy i my się tam zaprezentowali nie pytałem jeszcze o ich zgodę, ponieważ chcę od Was się dowiedzieć czy według Was jest to dobry pomysł na nasza promocję (wiąże się to z wydatkami około 200 zł za stanowisko, koszt dojazdu, noclegu i wyżywienia, które mogli byśmy pokryć z naszych pokazów) i kto z was jest chętny do pomocy przy zorganizowaniu stanowiska oraz jego zaprezentowanie w Lublinie?


c) Mój znajomy z Czajni  zaprasza nas na Gorajeckie Folkowisko w zamian za nasz pokaz 16.07 oferuje wejście, które normalnie jest biletowane (koszt 30 zł od os.) . Pod tym linkiem macie przewidywany plan imprezy

http://www.facebook.com/event.php?eid=150813274968447

Dajcie znać co o tym myślicie najpóźniej do środy.
I tak trzeba by złożyć się na benzynę, ale według mnie fajna impreza.

II. Teraz kilka innych spraw:

- dlaczego treningi odbywają się nieregularnie i jaki macie pomysł aby to zmienić. Od tego tygodnia treningi muszą odbywać się co najmniej raz w tygodniu Jaryło jesteś za to odpowiedzialny. Jeśli na trening mają przyjść 4 os. zamiast 10 to i tak trening musi się odbyć, co z dyscyplina i sankcjami za nieobecności ?!

- co z naprawieniem tarcz na kiedy umawiamy się na zakup i naprawę, trwa to zdecydowanie zbyt długo. Ja proponuję sobotę po lub przed treningiem 19.03

- z racji kampanii zbierania 1% podatku każdy wolontariusz/członek Czajni pomaga w akcji. Szczególnie, że dopisując "młodzież" lub "gród" kasa idzie na nas Klub Wolontariusza wziął na siebie ulotki i roznoszenie w części południowej miasta, BIO w północnej i pod kościołem, nam pozostaje rozniesienie wzdłuż Lwowskiej.

Obecność obowiązkowa. Zbiórka w środę w Czajni o godz. 15. Zajmie nam to chwilę.

Czekam na wasze odpowiedzi. Sława!

44  Organizacja / Ogłoszenia / Odp: Spotkanie w sprawie marketingu ALGIZ : Luty 06, 2011, 17:41:53
Z wszystkich, którzy szumnie się zapowiadali przybył jeno Harald za co jestem mu wdzięczny, że słowa dotrzymuje. Odnośnie Jaryły i Bodvara, którzy przewodzą teraz Drużynie szczerze jestem zawiedziony. Na spotkanie nie przybyła pani Renata z CES ponieważ jak się okazało przestała tam pracować co nie zmienia faktu, że chcę z nimi nawiązać współpracę i wycisnąć z tego jak najwięcej dla drużyny chociażby projekty graficzne i nie chcę decydować za Was w sprawach kluczowych. Więc dotrzymujcie słowa jeśli ma się ono liczyć. Jaryło odezwij się jak najszybciej, bo masz wyłączony cały czas tel a potrzebuję pilnie się z tobą kontaktować.
Sława!!!
45  Organizacja / Ogłoszenia / Spotkanie w sprawie marketingu ALGIZ : Luty 01, 2011, 13:54:10
Witam,
w czwartek o godz. 15:00 w biurze Czajni odbędzie się spotkanie z Panią Renatą Jankowską z Centrum Ekonomii Społecznej z Lublina w sprawie przygotowania strategii marketingowej naszej drużyny. Udało się nam nawiązać współpracę i deklarację ich bezpłatnej pomocy. Przygotują nam projekt ulotki oraz wspólnie chcą opracować strategię naszej promocji.  Proszę o potwierdzenie waszej obecności przez forum lub na mój e-mail mat.iwanicki@gmail.com.
Sława!!!
Strony: 1 2 [3]
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap
Arcane Magic based on BlackDay by nesianstyles, Created by TechnoDragon.net | Buttons by Andrea

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

life-hamster msn akamegariw fastkillers x-cry